ציצים ונערות ליווי

"בשארית סוף השבוע המיוחד הזה, אתה החבר שלי." שאלתי אותה שוב אם היא בטוחה והיא הבטיחה לי שגרמתי לה להרגיש מיוחדת ודווקא לי היא רוצה למסור את בתוליה. מי הייתי שאתווכח איתה? דיברנו על זה והחלטנו שעדיף לה להיות בטופ. אם בכל זמן שהיא רוצה להפסיק, היא יכולה פשוט לרדת. היא קמה ותפסה את הזין שלי כדי ליישר אותו עם החריץ ההדוק והיפה שלה, לפני שהיא התחילה להוריד את עצמה, כשאני אומר לה ללכת לאט.

הסתכלתי על הכל כשהיא הורידה את עצמה לאט. זה היה מחשמל כאשר קצה הזין שלי יצר מגע לראשונה עם הכוס שלה. החריץ שלה נוצץ, מיצים כמעט נטפו החוצה. כשהחלה להוריד את עצמה, השפתיים שלה התחילו להימתח יותר ויותר, לאט לאט. עצרתי את נשימתי כשראיתי את הזין הנוקשה שלי נכנס אליה, מותח את הכוס הבתולה שלה כשהיא ממשיכה להוריד את עצמה. כל הזמן חיכיתי שהיא תעצור ותתלונן שזה כואב מדי, אבל היא מעולם לא עשתה זאת.

יצרה איתי קשר עין, היא המשיכה ללכת עד שמשהו עצר אותה כמו נערות ליווי עצורות. שנינו ידענו מה זה והיא שאלה אותי מה לעשות. כמו פלסטר, אמרתי לה שהיא צריכה לעשות את זה מהר. זה יכאב הרבה פחות אם היא תשבור אותו בתנועה מהירה אחת. היא עשתה. המבט על פניה היה של כאב תופת בעיניים דומעות. השפתיים התחתונות שלה היו כרוכות בחוזקה להפליא סביב הזין שלי. זה היה מדהים לראות אותם נמתחים מספיק כדי להכיל את ההיקף שלי. שאלתי אם היא בסדר והיא רק הנהנה. כששאלה אם היא רוצה להפסיק, היא הנידה בראשה ופשוט ישבה שם בלי לזוז.

אחרי כמה דקות שאף אחת מאיתנו לא הוציאה מילה אחת והיא לא זזה, רק אפשרה לכוס המתבגרת הבתולה שלה כבר לא להתרגל לזין שלי עמוק בתוכה, שכבתי שם ונהניתי מהאחיזה הדומה לכוס שלה בי. זה היה הזין הכי חזק שהרגשתי אי פעם בזמן שלי על כדור הארץ הזה. כמה דקות לאחר מכן היא התחילה להרים את עצמה, נהנה בשקט כשהיא הרימה את עצמה סנטימטר או שניים לפני שהורידה את עצמה בחזרה למטה. היה לה מבט של כאב על פניה. זה נמשך כמה פעמים, כשהיא כל הזמן התרוממה קצת לפני שהתיישבה בחזרה. היא הרימה את הכוס שלה אל קצה ראש הזין שלי לפני שנפלה בחזרה למטה. מבט של עונג התחיל להופיע על פניה ולא יכולתי לקבל מספיק מהכוס ההדוקה שלה על הזין שלי. לעזאזל היא הרגישה צמודה בלי קשר לכמה שהיא הייתה רטובה!

כשהיא המשיכה לזיין את עצמה על הזין שלי, הציצים הקטנים שלה נראו מאוד מפתים. לא משנה כמה הם היו קטנים, נאלצתי להחזיק אותם בפה שלי פעם נוספת. הורדתי אותה אליי והתחלתי למצוץ לה את הציצים. היא התחילה לגנוח, ואמרה לי כמה טוב אני גורמת לה להרגיש. עברתי מציץ אחד למשנהו, נתתי להם את האהבה שמגיעה לשניהם. כשהיא שקטה והכוס הקטן שלה התחיל להתכווץ על הזין שלי, ידעתי שהיא מתקרבת לגמור. מצצתי חזק את הציצים שלה ולחצתי את ישבנה הקטן והתקיף, הזזתי אותה מהר יותר ויותר על הזין שלי.